Mäster T: Förra veckan åt jag fläsk och br...färga....multikulturella bönor ;-)
Inlägg: 1542814
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Greven: Apropå det...kan man kalla ett gäng feta mörkhyade damer för Bruna bönor med fläsk?