Bragd-Birger: "För ingen halvbegåvad människa ska ens kunna få tanken att rösta på SD" skrevs det längre ner. Tydligen så har Sällström gjort det då efter som han blivit ekonomisk talesman hos dem.
synd att elitserien snart är igång igen och att livet även kryddas med junior vm . Då försvinner den oerhörda förmånen att diskutera dessa hockey relaterade livsfrågor
Anonymous: Ja, men skribenten skriver ju 'ingen halvbegåvad människa...'. Tycker att det är lite taskigt av dig att direkt tänka på din polare när du hör det kriteriet...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.