Inlägg: 1542980
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nu tar det kanske ett par matcher eller så för den gamle kvinnoutnyttjaren att komma i matchform, men visst kommer han att bli ett lyft för AIK, det behöver vi inte tvivla på alls.
Jag tar mig för pannan. Hur ska det här sluta..?
Jag tar mig för pannan. Hur ska det här sluta..?
+ 1
Men då har jag vallat utloppet med Swix HF7 och vaxat den invändigt med bilvax också :-)
Redigerad kommentar