Timrå Icon: O min orkar inte kasta snön längre än vad jag spottar snusen:(
Inlägg: 1542972
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
jå1: Nu snusar ju inte jag men om jag gjort det så hade jag nog fått spotta 10m ungefär hehe!
Men då har jag vallat utloppet med Swix HF7 och vaxat den invändigt med bilvax också :-)
Men då har jag vallat utloppet med Swix HF7 och vaxat den invändigt med bilvax också :-)
Redigerad kommentar