...så älskar jag när man på nåt vänster klickat sig till 2001 kommentarerna längst bak, och sitter som ett fån och förstår ingenting
Inlägg: 1542985
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
KORITFW: Är det inte lätta att känna igen sig? Fast då var vi väl sist och avhängda även om vi hade Zäta i laget?