+ 2
Inlägg: 1543006
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Hmm välkommen tillbaka till ångesten då.
Ikväll kan vi vara på KS plats om AIK slår VF...om inte...så får vi en ny chans på torsdag då AIK möter Rögle hemma.
Trevligt uppehåll? In my Ass...
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag har känt exakt samma sak!
Och då var jag till och med nykter.
Eller ja nästan iallafall.....
Och då var jag till och med nykter.
Eller ja nästan iallafall.....
Redigerad kommentar