MD är ju tydliga att det gäller ALLA typer av korttidskontrakt och att det inte spelar någon roll huruvida spelarna har NHL-kontrakt eller ej, vilket innebär att Linköping i sådana fall fuskade precis lika mycket när de tog in Murley eller Eriksson.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Timrå Icon:
MD är ju tydliga att det gäller ALLA typer av korttidskontrakt och att det inte spelar någon roll huruvida spelarna har NHL-kontrakt eller ej, vilket innebär att Linköping i sådana fall fuskade precis lika mycket när de tog in Murley eller Eriksson.
Eller som Icing-Ove skrev i MoDoboken:
Richard Demén Willaume
Redigerad kommentar