Bad_Brett: Ytterligare ett inlägg med samma sylvassa precision som en hagelbrakare.
På dom flesta meningarna säger jag 'gäsp', på dom andra säger jag: Hockeyligan röstade om att inte tillåta NHL-proffs på korttidskontrakt. Modo sket i det. Hade jag varit av din politiska ull hade jag skruvat på mig över detta osvenska beteende.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Bad_Brett: Ytterligare ett inlägg med samma sylvassa precision som en hagelbrakare.
På dom flesta meningarna säger jag 'gäsp', på dom andra säger jag: Hockeyligan röstade om att inte tillåta NHL-proffs på korttidskontrakt. Modo sket i det. Hade jag varit av din politiska ull hade jag skruvat på mig över detta osvenska beteende.