1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614862 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1543310

Sv: NHL lockout 2012
Berka: en hyfsad nivå som svar på de inlägget som jag kommenterade . Haha . Ja de var de ju en enorm intellektuell nivå på . Nä då de kommer till små framstjärtar som medvetet går in för att stampa på folk som ligger ner och spotta på dom efteråt så kommer jag nog alltid att vara tonåring , i tonåren så fick man dessutom göra något åt objektet . Numer så ska de gullas ut några lagom arga ord i text på internet . Annars blir man borttagen . På så sätt så kommer dessa personer att öka i antal för dom får husera fritt . På min tid slog man bara sönder dom . Men de var ju på den gamla goda tiden innan samhället vart förkärringat

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer