Inlägg: 1543588
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
lincoln: AIK spelar bra och Huselius fortsätter att vara inne på alla mål framåt. Rögle riktigt dåliga också, ska sägas.
By the way: när man kollar utan att riktigt bry sig - helvete så dåliga Ouäögle är!!!