lincoln: AIK spelar bra och Huselius fortsätter att vara inne på alla mål framåt. Rögle riktigt dåliga också, ska sägas.
Inlägg: 1543590
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hälge: Nu är det VERKLIGEN så att kvalserien kan vara klar efter AIK borta till veckan
Sv: Apropå nånting...
Hälge: Nu är det VERKLIGEN så att kvalserien kan vara klar efter AIK borta till veckan
Sv: Apropå nånting...
Hälge:Rögle är fantastiskt dåliga. De VILL inte ens göra försvarsjobbet framför egen kasse på andra målet för fan. Skrattretande bedrövligt.
Sv: Apropå nånting...
Hälge:
Frågan är när vi hade ett sånt dåligt lag i Elitserien som Rögle anno 2012/13 senast.