Andersson: Vilket är en följd av dåligt försvarsspel.
Inlägg: 1544472
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
...så har jag en stark känsla av att Önerud redan signat för en annan klubb.
Jag har inget på fötterna mer än en stark känsla emellertid.
Sv: Apropå nånting...
hubbenorlen: Som går hand i hand med roligare offensiv.
MVH 73"jagmåstehasistaordet"Sjöbba
MVH 73"jagmåstehasistaordet"Sjöbba