1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614731 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1544735

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
AIK måste fan hålla på med svartmagi eller nåt. Det här finns fan inte. Jävla SKIT!!!

Svarskommentarer

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Kattgubben:

Hade inte väntat mig nåt annat. Har man inga målskyttar så blir det inga mål heller. Man tar helt enkelt ett år till i kvalserien helt avsiktligt

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Hatar den där beskäftiga jävla skitkommentatorn också. Säkert en pestsmittad råtta han med.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.