VARFÖR SER JAG MATCHJÄVELN!!!!! VISSTE JU ATT DET SKULLE BLI SÅHÄR, STOLPAR OCH SKIT OCH SÅ ÄSTTER DOM 1-0 21 SEC KVAR.
Nu kommer vi göra 1-1 och dom gör 2-1 med 10sec kvar!
Domarnarna är så jävla dåliga, brukar aldrig klaga på dom längre, men när AIK gjort 1-0 och perioden snart är slut, DÅ får vi vårat första PP, ja jävligt bra!! att börja med PP i en period hjälper ju så jävla mycket, 99,97% av gångerna rinner det bara ut i sanden1!!!!!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.