1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1544866

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28

söder över: Kom igen, detta var en match som inte kan skyllas på domaren.

Vi har inte folk som kan sätte pucken helt enkelt, dags för Nubben, som suttit och rullat tummarna i ett halvår tar fram spader och hjärter ess. 


Svarskommentarer

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
haggen: nä jag tänker inte att flera pp lägen hade vunnit matchen åt oss helvete heller men vi hade haft mer energi om vi hade dömts på samma premisser. Nu gick kraft åt till att döda bp o fokus hamnade antagligen rätt snett. Vare sig det är proffsigt eller ej...

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
haggen:
Ärligt så börjar det kännas som att jag skiter i det nu, livet är för kort för att lida varje vinter. Ryck plåstret nu. 

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer