1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1544867

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
haggen:
Ärligt så börjar det kännas som att jag skiter i det nu, livet är för kort för att lida varje vinter. Ryck plåstret nu. 

Svarskommentarer

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28

Per HApps: äää ny match på söndag med grillbuffé!;)

Bit ihop o kom igen.

Förresten, det är nu det kommer visa sig om Nollan är bra eller inte som kapten. 

Frågan är - handlingsförlamad eller ej?


Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Per HApps: Det är lika bra att ställa in sig på allsvenskan. För sanningen är ju att om vi inte kan ställa ett bättre lag på isen än så här, så har vi inget i elitserien att göra.
Punkt slut.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer