1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614970 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1544871

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Per HApps: Det är lika bra att ställa in sig på allsvenskan. För sanningen är ju att om vi inte kan ställa ett bättre lag på isen än så här, så har vi inget i elitserien att göra.
Punkt slut.

Svarskommentarer

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
hubbenorlen:

Det är ju nu man ser frukten av T Johanssons jobb tillsammans med gamla styrelsen. Man hade 40 millar i eget kapital som man har lekt bort med sin inkompetens.

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
hubbenorlen:Jajamensan, och så kan man äntligen säga upp det fördömda Csports-paketet och bara ha kvar viasat istället.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer