Inlägg: 1544892
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
spud: men är du här igen?! Du måste ha söpe till rejält den här gången eftersom du ignorerar det faktum att allt du vräker ur dig, får du tillbaka i röven x10 varje gång. Dra i dig en treo och skramla igång långtidsminnet din jävla idiot.
+ 6
Modo är länets bästa lag i alla nivåer!