jå1: Jo, jag håller med. Men några bra insatser innan KS trots att vi är avsågade skulle inte skada. Med lite antydan till anfallsspel och effektivitet.
Inlägg: 1546702
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Näe sant det. Men inför förra ks körde vi väl raka motsatsen, utspelade med nästan 2 siffrigt:)