Jag har en fråga som inte har med någonting överhuvudtaget att göra men jag hittar fanimej inte svaret någonstans på någon hemsida eller Google så jag måste vända mig till riktig expertis;
Var i Sundsvall ligger Postens kontor benämnt Sundsvall-1??? Är det i stan eller Birsta eller någonannanstans? Har ett paket som skall köras hem men har legat där i snart en vecka så jag tänkte hämta det
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag har en fråga som inte har med någonting överhuvudtaget att göra men jag hittar fanimej inte svaret någonstans på någon hemsida eller Google så jag måste vända mig till riktig expertis;
Var i Sundsvall ligger Postens kontor benämnt Sundsvall-1??? Är det i stan eller Birsta eller någonannanstans? Har ett paket som skall köras hem men har legat där i snart en vecka så jag tänkte hämta det