Pjernut:Har vi nån som sks spela i pp?
Inlägg: 1548081
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jag skäms för första gången i mitt liv att vara Timråit...har aldrig hänt tidigare.
Om jag byter lag? Aldrig.
Om jag byter lag? Aldrig.
+ 1