170 000:- men jag är förvånad över hur få företag som ställer upp! Mindre företag ok men 12 000 för ett medelstort eller större företag är ju ingenting!
Laken: det kan ju vara så att man redan inför säsongen gick "all in". Jag vet inte om jag är beredd att kliva in med så mycket mer än det jag gör även om mitt företag inte skulle lida alltför mycket. Däremot är jag mer mottaglig på privat basis.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
170 000:- men jag är förvånad över hur få företag som ställer upp!
Mindre företag ok men 12 000 för ett medelstort eller större företag är ju ingenting!