Vad hittar vi på för sätt att förlora på idag då? Vi hittar ALLTID nya sätt att förlora på mot BIF och AIK....Börjar bli ganska jävla trökigt och patetiskt! är ju förfan inte ens samma lag längre mer än en säsong....
Ska vi ens vara värda en chans att slippa KS så ska vi vinna idag, annars kan dom här jävla golvmopparna dra nånstans!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vad hittar vi på för sätt att förlora på idag då? Vi hittar ALLTID nya sätt att förlora på mot BIF och AIK....Börjar bli ganska jävla trökigt och patetiskt! är ju förfan inte ens samma lag längre mer än en säsong....
Ska vi ens vara värda en chans att slippa KS så ska vi vinna idag, annars kan dom här jävla golvmopparna dra nånstans!
Skitsport!!