1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614830 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1551539

Sv: Apropå nånting...
Berglund: Linkan var en svag sportchef, både kunskaps- och positionsmässigt. Kritiken mot honom var dock, i mitt tycke, oproportionerlig.
Nubben misslyckades 10 ggr värre under samma tid (när han var i VF och Linkan hoppat in i Timrå), och jag är inte alls imponerad av det han åstadkommit efter comebacken. Obegriplig spelartypssammansättning, nostalgivärvningar och jävligt dålig avkastning på de talanger man satsat på.

Men, men. Nubben sitter säkert. Han gillas i de breda leden, och allt som är fel beror som bekant på tidigare felaktigheter. Det tar vi med oss på marschen nedåt i seriesystemet.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Värvningar som gjordes med Linkan som sportchef, är inte det hans ansvar?

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Vilka nostalgivärvningar tänker du på?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.