1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614803 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1551552

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Fast med en bättre omgivning hade Gunno med stor säkerhet lyckats bättre. 

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Dream Team: Jag tycker att Gunno var en mycket bra värvning. Men det här med återvinningsvärvningar är ett av dom drag Nubben använder flitigast numer. Det började under Frölundatiden (med liten framgång) och har fortsatt nu i Timrå. Mycket vatten har flutit under broarna sedan Strålman-/Regintiden och de lyckosamma finska värvningarna.

Ang Hagos, så...jo. Han värvades när Nubben gjort comeback som ass sportchef/ass tränare/talangutvecklare. Jag tror inte för ett ögonblick att Nubben var annat än högst delaktig i den sajningen. Liksom han var med Bagarn, liksom Friberg, liksom Hedström.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.