Inlägg: 1551599
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Ironin i det hela säger jag inte emot.
Nä en spelskicklig center är ett måste på det här så kanske kanske det kan gå. Om jag är hoppfull? Inte ett skit.
Nä en spelskicklig center är ett måste på det här så kanske kanske det kan gå. Om jag är hoppfull? Inte ett skit.
Redigerad kommentar
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: så länge han är snäll och trevlig så vi inte förstör mysfaktorn dom har i laget...
Men är han i god form, billig och det kommer en offensiv center med lite klass också: sure.
Ironin i det hela är dock som sagt uppenbar. Kanske kan försöka sno Hirso från Lule också?