1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1551663

Sv: Apropå nånting...
Mäster T: ja nog kommer murley att göra poäng alltid... Problemet är att han bidrar jävligt lite med själva spelet. Mjuk o trist att se på o tempot på rören är väldigt varierat men sällan max... Han har bra känsla med klubban dock. I de där lägena när motståndarlaget bygger upp spel så har han en förmåga likt wedin att bryta passningar o det kan passa in väldigt bra i år. Murley går in på 2 kedjer även om han är ur form men jag kommer inte att vara nöjd med honom ändå... Ser väldigt gärna en klass lirare med. Murley var poängkung i tik i fjol... Det betyder inte att han är asbra. Det är ingen holloway direkt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.