1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614830 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1551724

Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: Ytterligare ett besvärligare faktum är att vårt tidigare signum - spelarförädling - numer är hyfsat naggat i kanten. Med undantag av Persson och Lundström är det få (någon?) spelare som höjt sitt marknadsvärde efter att ha lirat med Timrå de senaste sässarna.
Exemplet Friberg lär knappast vara en medalj att visa upp när det gäller unga talanger heller. Brrr.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Jag ska passapå att ge NHL en känga, förut var det STORT att få NHL kontrakt, nu skriver dom fan kontrakt med ALLA!! 

Friberg kommer fan ALDRIG att spela i NHL, han duger som en spelare i AS, han är så dålig! förstår inte hur han ska kunna få nytt kontrakt i ES eller chans i NHL. 

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.