Blizzard: äh . Ingen bråska . Se bara på matt murley . Han har inte spelat en match på nästan ett år och är aktuell för en elitserieklubb . Kom igen robin
Inlägg: 1551781
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
superfalle: Är man snuskigt fattig så är man. Tror knappast att Murran hade varit aktuell om skattkistan bestod av mer än damm. Sen står ju inte spelare på rad i hopp om att få representera TIK heller, tyvärr.
+ 1