1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614781 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1551870

Sv: Apropå nånting...
Carl Lejonkräk: Det är väl så enkelt vad gäller Matt Murley att det är ingen klubb i EUROPA SOM SER NÅN POTENTIAL I HONOM MEN timrå säger säkert kom spela med oss.Nää det måste till 2 långskott vad gäller spelare om vi skall klara oss undan kvalserien?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
bobrov: ta och släpp de här med att klara oss undan kvalserien nu . De finns inte på kartan , nu är de att hitta tillbaka till de fina spel vi har haft under perioder av säsongen som gäller .

Sv: Apropå nånting...
bobrov: Matt tackade nej till bland annat Riga, Salzburg, Wien och Hamburg i höstas. Sen kom lock-outen och då ökade väl knappast intresset för Matt. Jag misstänker att Matt går till Timrå på rea-pris nu och jag tror i alla fall att det är en bra värvning.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.