söder över: Finns alltid en chans så länge man träffar mål. Det är vi inte så bortskämda med idag från blå;)
Inlägg: 1551936
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
jå1: ja eller hur, är det inte att de aldrig tar skott så är det att de träffar benskydd när de väl gör det. Att ta in Erik Karlsson för på-blå träning vore nog en bra investering.