1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1552779

Sv: Var går gränsen?
Bragd-Birger:mm precis . Då vet du hur kraftiga smällar man delar ut med skriskor på och full hockeyutrustning . Tyson skulle bli grön av avund . Att inte fler dör är ett mirakel

Svarskommentarer

Sv: Var går gränsen?
superfalle: Du kan ju kolla på den här video och sedan säga att dessa smällar inte tar hårt...

Sv: Var går gränsen?
Men hockey spelare är några riktiga hårdingar . Man ser som inga som blir nockade och måste bäras ut därifrån trots dessa fruktansvärda slag . Aldrig någonsin . Händer nån gång per år att nån på sin höjd lyckas spräcka ett ögonbryn . Och halonen lyckades slå av ett näsben en gång

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.