Jag misstänker läget såhär: Vampen klar, men sen har de någon medioker ytter klar också som dde ska använda som lockbete för att folk ska fortsätta sskänka pengar i fyra dagar.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag misstänker läget såhär: Vampen klar, men sen har de någon medioker ytter klar också som dde ska använda som lockbete för att folk ska fortsätta sskänka pengar i fyra dagar.
Murley - Vampola - Nordgren
Mys!