Inlägg: 1554039
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Kevin O Shea: värvningar ifrån Mora brukar ju inte direkt bli succe här i Timrå.. Men vi får väl bryta den trenden då.
Icing-Ove: Ser hellre Wiksten än Brodin.
Visserligen har Brodin spelat på högre nivå, men nu vill jag att vi tar in en spelare som gör/gjort mål.
...och där känns Wiksten vassare än Brodin!
Dessutom är han rightare som någon tidigare antytt att var på gång!