1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614775 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1554554

Sv: Silly Season 12/13
Jontas: Jag skulle tro att ekonomin är så ansträngd att det inte varit påtal att ta in nya spelare förutom till en kvalserie. Så nära transferfönstret som möjligt, således.
Har man inte pengar, så har man inte. Däremot tycker jag att man borde sett över centerlinjen tidigare. Nu har man uppenbarligen haft en tanke bakom strategin att ha i första hand defensiva centrar, men den borde man ha stämt av mot verkligheten i god tid. Sterner och någon/några av Hagos, Molinder, Önerud, Friberg t ex borde man ha kunnat skeppat och tagit in någon med offensiva färdigheter istället.

Jaja, should have, could have. Nu sitter vi här, med ännu en kvalserie framför oss. Får väl se vad den sista transferveckan kommer med för genidrag.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.