1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1554665

Sv: Silly Season 12/13

Dream Team: Jo, den silly-season minns man. Gunno, Haggan och Jonte till NHL. Oksa i mål, Krykov fick komma tillbaka, Blake Sloan... Och jag försvarade Nubben i ändlösa diskussioner med Rock-Roffe. Those where the days...


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13
Bragd-Birger: Jag komer ihåg när jag på plats i Scandinavium tvingades utstå div. pinsamheter med Bosse Ahl i kassen. Eller var det inte den säsongen??

I samma arena som man säsongen innan hade suttit och gottat sig åt kanske inte mästarklass på spelet men inte långt därifrån. Då hade vi ändå inlett serien helt ok. Men när skadorna kom där i perioden oktober-november visade sig svagheterna direkt. 

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 12/13

En ytter/center som producerat en halv poäng/match i vår svenska elitserie och har över 1 p / match denna säsong utomlands , vore det något ?


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.