1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1554672

Sv: Silly Season 12/13
Bragd-Birger: Jag komer ihåg när jag på plats i Scandinavium tvingades utstå div. pinsamheter med Bosse Ahl i kassen. Eller var det inte den säsongen??

I samma arena som man säsongen innan hade suttit och gottat sig åt kanske inte mästarklass på spelet men inte långt därifrån. Då hade vi ändå inlett serien helt ok. Men när skadorna kom där i perioden oktober-november visade sig svagheterna direkt. 

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13
Dream Team: Nej, Bosse hoppade in säsongen innan lockoutsässen, just det. Mika Oksa var det som stod för graserna 2005/06. Hujedamej. 

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.