+ 3
Inlägg: 1554734
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja, fyra lag är bra. Medelpad har 120 000 och ett lag i elitserien och två i allettan. Bara tre lag. Sopigt.
Usla Ångermanland sen, 130 000 invånare och bara ett lag i elitserien och ett i allettan. Värdelöst, bara två lag.
+ 1
Han lever sannerligen i sin egen lilla värld den mannen.
Redigerad kommentar