Inlägg: 1554776
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Det är låååååångt mellan gångerna då man har känt riktigt riktigt euforisk glädje o lycka som Timråit.
Kamp, kramp, ångest o lättnad däremot...där slår ingen oss.
Kamp, kramp, ångest o lättnad däremot...där slår ingen oss.
+ 1
Det gör oss ibland fartblinda, ibland hemmablinda men i stort sett alltid lite småblinda allihopa till mans inför den bistra verkligheten. För verkligheten är ju faktiskt den att när det kommer till hockeykultur, framgångar och stjärnor som representerat klubben så kan vi inte mäta oss med klubbar som Modo och Brynäs...eller Leksand för den delen. Samt en handfull andra....