Berglund: Tänk att vara en riktigt bra lirare och sen sitta i sista minuten och kolla vilka anbud som rullar in från alla desperata sportchefer runt om Europa.
Jag skulle vilja ha en lista av de som är kvar. Måste man kanske mejla ut?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Berglund: Tänk att vara en riktigt bra lirare och sen sitta i sista minuten och kolla vilka anbud som rullar in från alla desperata sportchefer runt om Europa.
Jag skulle vilja ha en lista av de som är kvar. Måste man kanske mejla ut?