1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1554829

Sv: Apropå nånting...
...så var det synd att det sket sig med de där 2 spelarna som Ambroo snackade om.
Ingen vill hit. Hårda fakta men så är det.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Ja tyvärr. Såg att de var outade i kommentatorsfältet hos Bloggrin, under hans senaste inlägg..

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: "Hej, vill du spela för oss? Vi kan inte erbjuda lika mycket pengar som du kan få på annat håll. Men i gengäld får du spela i en klubb som med stor sannolikhet åker ur ES och kanske därefter går i kk. Du slipper en massa publik på läktarna, både på hemma och bortamatcherna eftersom laget är så ohyggligt oattraktivt. Nå, vad säger du? Jaha...nähä...nä, inte det nä..."

Redigerad kommentar


Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Skulle precis konstatera detsamma. Är väl möjligt att det inte blir nån alls nu då. Det ska ju ändå vara kvalité och inte bara nån för värvandets skull...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.