Jag kan tycka att det är lite intressant att vi vunnit hakningsligan tre av de fem senaste åren. Det måste säga något, förslagsvis att vi varit dåligt tränade. Vi leder den inte i år dock.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag kan tycka att det är lite intressant att vi vunnit hakningsligan tre av de fem senaste åren. Det måste säga något, förslagsvis att vi varit dåligt tränade. Vi leder den inte i år dock.
Källa: DomarnaPunktSe på twitter.