1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1555930

Sv: Silly Season 12/13
Dream Team: Alltså jag kan inte undgå att notera vilken satans oflyt ni har.. Att ni först å främst inte lyckades få in pucken mot Växjö är ytterst oflax och sen vad är det med er och dåliga domslut i slutet, ??!
Fbk borta tappar ni matchen med 30 kvar och en skitutv. Sen interferensen mot Växjö i slutet är ju störtlöjligt å så stänger dom matchen med 2:an?!

Nu lär det väl bli kval för er så man får väl hoppas att de vänder då och puckarna studsar stolpe in ist

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13
Berka: Ja nog grinar det illa just nu men kvalserien ska vi klara av.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.