1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1555939

Sv: Silly Season 12/13
Berka: Ja nog grinar det illa just nu men kvalserien ska vi klara av.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13
Snoop: ja jag är fan småstum, ibland kan jag tycka att Modo har otur, men jag inser ju att det inte ens är i närheten av de ni fått stå ut med här på senaste. Jamena sebbes skott som målvakten tappar och pucken RULLAR bakåt på fel sida stolpen ett 50/50 läge där matchen kunde blivit 1-1 ist.
Ja ja ni är iaf favoriter i ett slutspel och ifjol dansade ni ju igenom så det är bara att göra desamma i år:)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.