1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1556052

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2013-01-31
Kattgubben: som alltid, och hoppet väcks, för att alltsomoftast blir till grusade förhoppningar med en uddamålsförlust....

Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2013-01-31
erathoo:ibland ser man ju riktiga indianare från motståndarna, hjärnsläpp modell större, men av nån anledning är vi inte riktigt där och hugger och passar på när de dyker upp. Våra misstag däremot brukar ju i regel ofta straffa sig. Där ligger mycket av skillnaden ,,,,

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2013-01-31
...synd att Hedman måste haka där när Lundström ändå räddade och faran var över....

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.