Kattgubben: som alltid, och hoppet väcks, för att alltsomoftast blir till grusade förhoppningar med en uddamålsförlust....
Inlägg: 1556052
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2013-01-31
erathoo:ibland ser man ju riktiga indianare från motståndarna, hjärnsläpp modell större, men av nån anledning är vi inte riktigt där och hugger och passar på när de dyker upp. Våra misstag däremot brukar ju i regel ofta straffa sig. Där ligger mycket av skillnaden ,,,,
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2013-01-31
...synd att Hedman måste haka där när Lundström ändå räddade och faran var över....