Inlägg: 1556088
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2013-01-31
Bragd-Birger: fan ta ni verkar gilla att möta Linköping, sjukt
+ 3
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2013-01-31
Bra första period av Timrå! Eller, egentligen är det mest en jävligt dålig av LHC. Symptomatiskt nog tycker jag att Timrå faller in i slarvet en smula. Onödigt.
Sen vill jag se mer folk på kassen. Minst två ggr slängs pucken in bakifrån kassen utan att någon finns där. In i skiten!
Annars, som sagt: Per Hallin. Vår Kapitän. Tänk om Jonte kunde spela lite mer så. Dvs: driva på, i n t e åka med klubban ständigt i midjehöjd och alibichecka. Då skulle det se jävligt mycket bättre ut.
Gunno ser inte helt hundra ut. Väldigt många tveksamma, halvhjärtade aktioner främst i egen zon.
Nu vill jag se att Timrå utnyttjar dde möjligheter man får i andra. Snabbare, rakare. Då k a n det gå.
+ 2
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2013-01-31
.....alltså allvarligt, vi borde träna mycket mer på att göra baljor via motståndarnas backar.....
+ 1
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2013-01-31
Bäst på att forechecka, bäst på att göra mål, bäst på att kämpa vid sargerna, bäst på att gruffa,störst hjärta och mest K-U-K i laget!
+ 6