Bragd-Birger: alltså allvarligt, vad är det som krånglar ? Känns lite nittiotal att det ska vara så här jiddrigt med övergångar o så, wtf , är man överens så är man överens, varför ska alla jädra hockeyförbund dit å krångla och ev säga; " nä nä, nu kom du in med papprena en kvart för sent, så tyvärr, ditt lag får nog räkna med att åka ur o kanske gå i konkurs.....men vi har ju regler...hur skulle det annars se ut? ". ...typ....bah!1
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer