Grejen är ju den att det med största sannolikhet ligger ett färdigskrivet pressmeddelande och lurar i TIKs webbverktyg. Förr kunde man luska fram sånt genom att leka med att skriva olika artikelnummer i adressfältet. Numera går det inte. (Ja, jag har försökt.)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Grejen är ju den att det med största sannolikhet ligger ett färdigskrivet pressmeddelande och lurar i TIKs webbverktyg. Förr kunde man luska fram sånt genom att leka med att skriva olika artikelnummer i adressfältet. Numera går det inte. (Ja, jag har försökt.)
Nerven!