Senaste nytt är att Nubben har tagits in på förhör av polisen. Han hinner alltså inte med att regga de nya spelarna. :( Orsaken är att han druckit väldigt mycket vatten på flyget till Sthlm och ställde sig för att pissa på Johanneshov bredvid några AIK-huliganer, när behovet blev för starkt. Han hade då otur att bli haffad då polisen tog in samtliga på förhör. Sorry guys, vi får klara oss utan de nya killarna.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.