En inställd värvning är en värvning det också eftersom det väcker känslor som saknad, irritation och bitterhet. Och de inställda värvningarna är ju det enda folk pratar om, så något måste de ju betyda.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
En inställd värvning är en värvning det också eftersom det väcker känslor som saknad, irritation och bitterhet. Och de inställda värvningarna är ju det enda folk pratar om, så något måste de ju betyda.
Fritt efter Ulf Lundell.